Загальні ознаки інтерактивної моделі навчання:

1. Організація навчання учнів групами, залежно від характеру завдання.
2. Проблемність завдання – певний збуджувач активності учнів, який підштовхує постійно замислюватися над матеріалом, з яким працюють, дивитися на факти під різним, навіть несподіваним кутом зору. Для обговорення обирається важлива проблема, значуща для учнів, для їзхнього сьогоднішнього життя, й така, що викликає певні позитивні емоції.
3. Опора на учнівський досвід і мінімальні базові знання з теми. Вона здійснюється за допомогою вступної бесіди, обговорення вступної міні-проблеми.
4. Створення на уроці атмосфери співробітництва учнів й учителя, яка виключає учнівські побоювання отримати незадовільну оцінку через неправильну відповідь.
5.Емоційне піднесення й почуття розкутості стають сприятливим фактором для засвоєння знань, формування умінь і навичок, розкриття здібностей учнів

Як відбувається інтерактивне навчання:

Інтерактивне навчання може відбуватися:
  • у парах (2 учні)
  • у мікрогрупах (3 – 4 учні)

у малих групах (5 – 6 учнів) разом з учителем.

Інтерактивне навчання:
  • рухливе
  • жваве
  • енергійне.
Інтерактивне навчання – це діалогове навчання, яке веде до:
  • взаєморозуміння
  • взаємодії
  • взаємного вирішення загальних завдань

між учнями та між учнями й вчителем.

Кiлькiсть переглядiв: 39

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.