Як писати есе

Навчальні проекти 2018-2019:

презентація "Ювенальна юстиція"

Етапи проектної діяльності

  1. Обґрунтування проекту: формулювання мети й завдання проекту, обґрунтування його соціальної значущості, визначення теми, організація робочих груп, розподіл завдань між учасниками;
  2. Пошуковий: дослідження проблеми й збір інформації (визначення кола джерел і пошук необхідних відомостей, аналіз можливих варіантів вирішення проблеми), вибір оптимального варіанта виконання проектного завдання (генерування ідеї), розроблення плану роботи над проектним завданням, добір матеріалів, вибір форми презентації результатів проекту;
  3. Технологічний: здійснення діяльності кожного учасника проекту згідно із планом роботи над проектним завданням (реалізація проекту), підготовка презентації результатів проекту;
  4. Заключний: проведення презентації (захист проекту), оцінка результатів виконання проекту, колективних і особистих досягнень учасників.

І етап Підготовчий

- Вибір проблеми школярами

- Узгодження питання про проектну діяльність діяльності учнів у проекті з адміністрацією навчального закладу, колегами

- Визначення мети та очікуваних результатів діяльності учнів у проекті

- Мотиваційна діяльність

- Планування роботи

- Інформування учнів про проект

- Створення ініціативної групи

ІІ етап Дослідження проблеми.

- Збір інформації, яка характеризує проблему, доводить її актуальність

- Визначення джерел інформації.

- Розподіл обов'язків по збору та опрацювання інформації

- Поради учням щодо користування окремими джерелами інформації

- Навчання брати інтерв'ю, складати анкети, працювати з джерелами, робити фото…

- Діяльність по збору інформації

ІІІ етап Вибір шляху розв'язання проблеми.

- Систематизація та аналіз отриманого матеріалу

- Вироблення орієнтовного плану дій

- Інформування громадськості

- Визначення джерел інформації (ЗМІ, Інтернет, опитування, анкетування, звернення до спеціалістів, органів влади тощо)

- Систематизація зібраного матеріалу

ІV етап Наші дії. Вирішення проблеми

- Визначення шляхів вирішення проблеми (власна участь або ініціювання)

- Планування власної діяльності

- Визначення напрямків ініціювання

- Фандрейзингова діяльності

- Утворення творчих груп і розподіл доручень

Складові презентації можуть бути такими:

  • анотація до проекту;
  • план проекту та вимоги до нього (терміни здійснення проекту; фотографії учнів тих класів, які вже працювали над проектом; ресурси, які можуть використати учні; різні рекомендації для учнів; форми та критерії оцінювання);
  • стислий огляд нової ідеї, поняття або теми;
  • опис щоденних занять або процесу до реалізації проекту;
  • посилання на відповідні веб-сайти та їх опис;
  • опис проекту, де вказується мета його створення, перераховуються використані матеріали, розповідається про діяльність учнів;
  • добір ілюстрацій, комп’ютерна графіка;
  • фотографії, малюнки, анімації;
  • список інформаційних джерел.
Кiлькiсть переглядiв: 914

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.